Lebona

“Africa changes you forever, like nowhere on earth. Once you have been there, you will never be the same.
But how do you begin to describe its magic to someone who has never felt it?
How can you explain the fascination of this vast, dusty continent, whose oldest roads are elephant paths?
Could it be because Africa is the place of all our beginnings, the cradle of mankind,
where our species first stood upright on the savannahs of long ago?”

* Brian Jackman


BUSHLIFE BLOG


Welcome to my Homepage

I´m Dennis, a fascinated South Africa fan. Especially I like the African Bush.
Since 2011 I travel to South Africa several times a year.
Already after my first visit I was infected by the so-called South Africa virus.

Through the virus, I discovered my passion for nature and wildlife in Africa
and made my hobby into a profession.

With my training as a field guide, I was able to expand my knowledge and decided
to bring nature and animals closer to other people.
My focus was not on the famous big five but on the many other animals like Nyala and Co that fascinate me.

Unfortunately, these animals like to be overlooked by tourists and therefore
you have the opportunity here to learn pictures and information about plant animals and
the nature of South Africa that you may not know so yet.

I would be glad about feedback and have fun on my homepage.

Lebona
5 (100%) 1 vote

Facebook Posts

LEBONA - The one who sees hat Camp Jabulanis Beitrag geteilt.
LEBONA - The one who sees
View on Facebook

Kategorien

Werbung Unterkünfte

Werbung Mietwagen

Werbung Flüge

Werbung auf unserem Blog

Als Blogger berichten wir von unseren Reisen und Erfahrungen, teilen unsere Meinung. Nach aktuellen Entwicklungen sollte ja generell alles als Werbung gekennzeichnet werden, was Markennennungen oder Verlinkungen enthält. Für unsere LeserInnen möchten wir den Blog so transparent wie möglich gestalten. Wir haben uns für folgende Kennzeichnung entschieden:

Beiträge mit der Kennzeichnung „Werbung“

Wir haben Beiträge, die durch Markennennung, Verlinkungen oder umfangreiche Berichterstattung zu einem Hotel, Service oder einer Sehenswürdigkeit einen werblichen Charakter aufweisen, nach eigenem Ermessen als Werbung gekennzeichnet. Generell gilt, dass natürlich jegliche Meinungsäußerung, Empfehlung oder Verlinkung in irgendeiner Form als Werbung gewertet werden kann.

Beiträge mit Gegenleistung – „Kooperation“ und „Bezahlte Kooperation“

Sämtliche Beiträge die Gegenleistungen wie Vergünstigungen, kostenlose Leistungen zum Test oder Gewinnspielpreise beinhalten, sind zusätzlich mit dem Wort „Kooperation“ gekennzeichnet.

Bezahlte Kooperationen sind an dem Zusatz „Bezahlte Kooperation“ zu erkennen.